За останній час помітно зросла кількість заброньованих танкерів для перевезення нафти з Близького Сходу в Індію. Це свідчить про те, що санкції проти російських виробників змушують індійських імпортерів шукати альтернативні джерела постачання нафти. Індійські компанії продовжують активно бронювати танкери для перевезення нафти з країн Близького Сходу, таких як Саудівська Аравія, Кувейт, Ірак та ОАЕ. Це стосується як великих супертанкерів VLCC, так і менших суден класу Suezmax. Індійські імпортери намагаються знайти додаткові танкери для перевезення нафти, оскільки вони сподіваються компенсувати можливу втрату нафти, що раніше постачалася з Росії. Трейдери вважають, що індійські НПЗ можуть збільшувати закупівлі у постачальників з Близького Сходу та проводити спотові закупівлі кувейтської нафти. Більшість індійських нафтопереробних заводів відмовилися від закупівель нафти з Росії через санкції та торговельні угоди з США.