У 2024 році компанія Meta, яка володіє Facebook та Instagram, можла отримати близько 10% (приблизно $16 млрд) від загального обсягу продажів за рахунок реклами шахрайських схем і заборонених товарів. За внутрішніми документами Meta, це оголошення просувають фейкові інвестиційні проєкти, незаконні онлайн-казино, шахрайські інтернет-магазини та заборонені медичні засоби. Компанія намагалася виміряти масштаби такої реклами на своїх сервісах. Meta заробила понад $164,5 млрд у 2024 році, з яких близько $7 млрд були з реклами високоризикових або шахрайських кампаній. Meta стверджує, що бореться з шахрайською рекламою, але оцінка у 10% є приблизною. Компанія намагається зменшити кількість фейкових оголошень, але боїться, що це може вплинути на її фінансові показники.