У Росії збільшили витрати на державну пропаганду, включаючи фінансування державних телеканалів, ЗМІ та пропагандистських проектів в інтернеті. Проект бюджету-2026 передбачає виділення 146,3 млрд рублів на ці цілі, що є рекордним показником. Витрати на ЗМІ зростуть на 7% порівняно з минулим роком і на 32% у порівнянні з 2021 роком. Головними одержувачами коштів стануть державні ТВ-канали, зокрема ВГТКР, НТВ, ТВ Центр. На пропагандистське держагентство РИА Новости виділять 11,18 млрд рублів, на ТАСС – від 4,83 до 5,01 млрд рублів. Також кошти отримають пропагандистське агентство Регнум та видавничий дім Комсомольская правда. На просування провладного контенту в Інтернеті передбачено окреме фінансування у розмірі 731,8 млн рублів на рік. Незважаючи на величезні видатки, аудиторія провладних медіа поступово скорочується: наприклад, кількість глядачів «Першого каналу» зменшилася на чверть, аудиторія РИА Новости скоротилася на 12%.