Мобільні оператори в Україні почали блокувати спам-дзвінки, які надсилають рекламу без згоди користувачів. За допомогою нових правил, введених з 2 жовтня, оператори можуть блокувати номери, з яких надходять небажані дзвінки. Вже за кілька днів дії цих правил було заблоковано тисячі номерів. Українці можуть самі повідомляти про спам-дзвінки своєму оператору, щоб заблокувати такі номери. Також були запущені сервіси для скарг на спам для абонентів трьох основних операторів – Vodafone, Kyivstar та Lifecell. Крім того, українці можуть залишити скаргу на урядову гарячу лінію або подати звернення онлайн на сайті НКЕК. Ці заходи стали можливими завдяки закону, підписаному президентом, що регулює питання електронних комунікацій та наближає Україну до приєднання до ініціативи Європейського Союзу щодо роумінгу.