Японський автовиробник Suzuki вирішив оновити свій логотип, який використовувався з 1958 року. Новий дизайн зберігає форму знакової літери “S”, але отримав більш сучасний вигляд: тепер він має плоский дизайн з тонкими контурами і покриттям кольору “яскраве срібло”. В компанії пояснюють, що таке оновлення відповідає сучасним тенденціям і покращує візуальний вигляд логотипу на екранах смартфонів та в цифровому середовищі. Президент Suzuki Тосіхіро Сузукі зазначив, що новий логотип відображає прагнення компанії бачити продукти очима клієнтів та створювати для них цінність. Оновлений знак спочатку з’явиться на концепт-карах, які будуть представлені на виставці Japan Mobility Show у жовтні 2025 року, а потім буде поступово впроваджений у всі серійні моделі бренду. Це дозволить встановити новий логотип навіть на вже існуючі автомобілі без необхідності оновлення дизайну.