Suzuki представила новий логотип уперше за понад 20 років

Авто новини - Suzuki представила новий логотип уперше за понад 20 років

Японський автовиробник Suzuki вирішив оновити свій логотип, який використовувався з 1958 року. Новий дизайн зберігає форму знакової літери “S”, але отримав більш сучасний вигляд: тепер він має плоский дизайн з тонкими контурами і покриттям кольору “яскраве срібло”. В компанії пояснюють, що таке оновлення відповідає сучасним тенденціям і покращує візуальний вигляд логотипу на екранах смартфонів та в цифровому середовищі. Президент Suzuki Тосіхіро Сузукі зазначив, що новий логотип відображає прагнення компанії бачити продукти очима клієнтів та створювати для них цінність. Оновлений знак спочатку з’явиться на концепт-карах, які будуть представлені на виставці Japan Mobility Show у жовтні 2025 року, а потім буде поступово впроваджений у всі серійні моделі бренду. Це дозволить встановити новий логотип навіть на вже існуючі автомобілі без необхідності оновлення дизайну.

Виступ Президента США Дональда Трампа на Генасамблеї ООН Previous post Виступ Президента США Дональда Трампа на Генасамблеї ООН
Заяви для медіа Володимира Зеленського та Дональда Трампа Next post Заяви для медіа Володимира Зеленського та Дональда Трампа

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *