Китай заявив про введення посиленого контролю за експортом електромобілів, починаючи з 1 січня 2026 року. Тепер автовиробники повинні мати спеціальні ліцензії для вивезення електрокарів за кордон. Ця нова міра спрямована на покращення якості, гарантування належного післяпродажного обслуговування та підвищення довіри міжнародних клієнтів. До цього частину машин постачали на зовнішні ринки неофіційними шляхами, що часто призводило до відсутності сервісної підтримки для покупців. Це негативно впливало на репутацію китайських брендів і спричиняло цінові війни на внутрішніх ринках. Експерти вважають, що важливо для місцевих виробників наслідувати світові стандарти, стандартизувати процеси експорту та підвищувати якість. Цей крок був зроблений коротко після того, як Китай став найбільшим експортером автомобілів у світі, перегнавши навіть Японію. За прогнозами, у найближчі п’ять років Китай може експортувати до 10 мільйонів автомобілів на рік, в той час як внутрішні продажі можуть досягти 30 мільйонів авто.