Концерн Stellantis розглядає можливість продажу свого бренду Maserati, який представляє сегмент люксових автомобілів. Хоча остаточне рішення ще не ухвалене, оцінка варіантів перебуває на ранній стадії. Розмови про майбутнє Maserati почалися до призначення нового генерального директора. Існують різні точки зору в раді директорів Stellantis – деякі вважають, що краще продати бренд, оскільки у нього низькі продажі і великі втрати, а інші вважають, що у бренду є потенціал і його продаж може пошкодити імідж компанії. Можливими покупцями Maserati називають китайські автокомпанії, які хочуть вийти на європейський ринок. Акції Stellantis зазнали значних втрат у вартості, тому деякі аналітики вважають, що компанії варто зосередитися на ключових брендах для збільшення прибутковості.