Зірка серіалу “Ейфорія” Сідні Свіні викликала справжнє збудження, представивши несподівану співпрацю в галузі краси. Разом з брендом доглядової косметики для чоловіків Dr. Squatch вона запустила лімітовану серію мила з краплями води, у якій сама купалася. Продали 5 000 шматків за $8 кожен, які були розпродані миттєво. Фанати скаржилися на проблеми з доступом до продукту через технічні проблеми та величезні черги. Мило швидко почали перепродавати на eBay за значно вищою ціною. Сама акторка оголосила про запуск унікального продукту в травні і отримала як позитивну, так і негативну реакцію від аудиторії. Тим не менш, Свіні вважає, що ідея з милом “з ванни” була не лише успішним PR-ходом, а й оригінальним експериментом у галузі краси.