Міністерство комерції Китаю зібрало на закриту нараду представників автомобільної галузі, у тому числі компанії BYD та Dongfeng Motor, щоб обговорити різке збільшення продажів “вживаних авто з нульовим пробігом” – це машини, які були зареєстровані як продані, але фактично ніколи не виїжджали на дорогу. Голова Great Wall Motor Вей Цзяньцзюнь впевнений, що це новий трюк у галузі: автомобілі без пробігу продають як вживані через онлайн-платформи. Це може бути штучний спосіб підтримки продажів, який використовують дилери та виробники, щоб досягти агресивних цілей. На зустріч також запросили представників асоціацій автовиробників та автомобільних дилерів. Акції BYD та Leapmotor вже впали на 3,1%, а автомобільний індекс Hang Seng знизився на більше як 2% після появи цієї новини.