Кілька великих технологічних компаній, таких як Meta, Spotify, Match Group та інші, оголосили про створення коаліції в США з метою протистояти впливу Apple і Google на мобільний ринок. Ініціатива, яка отримала назву Coalition for a Competitive Mobile Experience, виникла через тиск законодавців щодо необхідності верифікації віку користувачів мобільних додатків, особливо неповнолітніх. Коаліція планує боротися з домінуванням платформ iOS і Android, які, на їхню думку, обмежують сторонні додатки та сервіси. Учасники коаліції намагатимуться вплинути на політику на рівні штатів і федерального уряду, а також підтримати антимонопольні справи проти Apple та Google. Ця ініціатива набрала особливої актуальності після ухвалення Закону Юти, який стосується перевірки віку користувачів магазинами додатків. Представники додатків Meta та Snap Inc. вважають, що відповідальність за перевірку віку повинні нести платформи, а не розробники додатків, як вимагають Apple та Google. Apple та Alphabet поки не коментували створення коаліції, але експерти вважають, що ця нова лобістська сила може суттєво вплинути на регулювання цифрових прав, захисту дітей та конкурентного середовища у мобільній індустрії.