У світовому кінопрокаті стартували два фільми – “Ліло і Стіч” та “Місія неможлива: Фінальна розплата”. Кіноадаптація “Ліло і Стіч” зібрала $183 мільйони, хоча витрати на виробництво та маркетинг становлять близько $200 мільйонів. Проте фільм показує стабільний інтерес глядачів, особливо серед сімейної аудиторії.
Зараз же “Місія неможлива: Фінальна розплата” зібрала $190 мільйонів лише за перші дні прокату. Втім, виробництво цього фільму обійшлося студії Paramount у понад $400 мільйонів, що дорожче, ніж попередні частини. Тим не менш, це найкращий старт у всій історії серії “Місія неможлива”, трохи перевищивши попередню частину, що вийшла у 2018 році.