CRM тільки для продажів? КВЦ “Парковий” ламає стереотипи з NetHunt CRM

Новини бізнесу - CRM тільки для продажів? КВЦ "Парковий" ламає стереотипи з NetHunt CRM

Команда КВЦ «Парковий» вирішила об’єднати маркетинг і продажі за допомогою CRM системи NetHunt. Після впровадження цієї системи, вони змогли оптимізувати робочі процеси, скоротивши час діджитал маркетолога на 30%, що дозволило їм зосередитися на стратегічних завданнях та креативних ідеях. Автоматизовані звіти в Looker Studio допомогли зекономити час на аналітиці, а використання CRM позитивно вплинуло на динаміку продажів та взаємодію з клієнтами. Команда маркетингу та продажів тепер має повний контроль над воронкою та працює з лідами та клієнтами більш ефективно. Команда КВЦ «Парковий» показала, як використання CRM системи може допомогти покращити взаємодію з клієнтами, ефективно розподіляти бюджети та запускати кампанії, які дійсно працюють.

Безбар’єрність у дії: як адаптивний спорт змінює суспільство Previous post Безбар’єрність у дії: як адаптивний спорт змінює суспільство
Ядерні погрози росії: Чи реальний запуск "ЯРС" та як реагує Україна? | Ігор Чаленко Next post Ядерні погрози росії: Чи реальний запуск “ЯРС” та як реагує Україна? | Ігор Чаленко

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *