Команда КВЦ «Парковий» вирішила об’єднати маркетинг і продажі за допомогою CRM системи NetHunt. Після впровадження цієї системи, вони змогли оптимізувати робочі процеси, скоротивши час діджитал маркетолога на 30%, що дозволило їм зосередитися на стратегічних завданнях та креативних ідеях. Автоматизовані звіти в Looker Studio допомогли зекономити час на аналітиці, а використання CRM позитивно вплинуло на динаміку продажів та взаємодію з клієнтами. Команда маркетингу та продажів тепер має повний контроль над воронкою та працює з лідами та клієнтами більш ефективно. Команда КВЦ «Парковий» показала, як використання CRM системи може допомогти покращити взаємодію з клієнтами, ефективно розподіляти бюджети та запускати кампанії, які дійсно працюють.