CRM як інструмент злагодженої роботи відділів: кейс RozetkaPay та NetHunt

Новини бізнесу - CRM як інструмент злагодженої роботи відділів: кейс RozetkaPay та NetHunt

У ситуаціях, коли інформація втрачається між відділами, завдання дублюються, а відповідальність розмивається, CRM-система стає важливим інструментом для підтримки ефективної міжвідділової роботи. Наприклад, компанія RozetkaPay успішно використовує NetHunt CRM для автоматизації обробки заявок, що дозволяє зменшити час на обробку до 1 години. CRM сприяє покращенню міжкомандної співпраці, забезпечуючи єдину точку правди для всіх відділів, які працюють з клієнтами чи процесами. Вона усуває інформаційні розриви, забезпечує прозорість комунікацій та історії взаємодії, візуалізує воронку і контролює заявки на всіх етапах, чітко визначає відповідальних і задачі, та забезпечує доступ до прозорої інформації для всіх відділів. Результатом використання CRM є підвищення ефективності роботи команд і можливість масштабування бізнесу без стресу.

Новини світу - Банани перебувають на межі зникнення через зміну клімату Previous post Банани перебувають на межі зникнення через зміну клімату
Новини світу - У Німеччині висунули ультиматум Росії Next post У Німеччині висунули ультиматум Росії

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *