У Франції “перемир’я” Путіна назвали “маркетинговим ходом” для Трампа

Міністр закордонних справ Франції Жан-Ноель Барро заявив, що оголошене російським президентом Путіним “великоднє перемир’я” з Україною було лише маркетинговим ходом для здобуття довіри президента США Трампа. Він стверджує, що це перемир’я було лише видимістю, а несподіване оголошення Путіна мало на меті заспокоїти Трампа. Росія відкинула пропозицію про повне припинення вогню, висунувши умови, які затягують його виконання. Україна відповіла, що готова до діалогу для часткового перемир’я, яке передбачатиме заборону на удари по цивільних об’єктах.

Previous post Модульне містечко у Клевані — нова якість реабілітації
Next post В ОП підтвердили візит Зеленського у Ватикан